PROJELER
ARAMA
İhdas İşlemleri
Planlama, Harita ve Numarataj
İhdas İşlemleri
Başvuruda İstenen Belgeler
  • Başvuru Belgeleri;Tapu, Aplikasyon Krokisi, İmar Durum Belgesi, Tapu Sahibi Harici Müracaatlarda Vekâletname, Vekilin Kimlik Fotokopisi, Encümen Teklif Belgesi,Büro Tescil Belgesi (Evrak Asılları ve Fotokopileri)  
  • Kıymet Takdir Komisyonu
  • Belediye Encümeni,  
  • Kadastro Müdürlüğü Teknik Kontrol
  • Bedelin Ödenmesi 6- Tapu Müdürlüğünde İmza Aşaması

Not: Encümen Teklif Belgesi İmar Ve Şehircilik Müdürlüğü'nce Onaylandıktan Sonra İşlemlere Devam Edilmektedir.

 

Not : Not: Encümen Teklif Belgesi İmar Ve Şehircilik Müdürlüğü'nce Onaylandıktan Sonra İşlemlere Devam Edilmektedir.
Birinci Müracaat Yeri
Plan ve Proje Müdürlüğü
Ümraniye Belediyesi, Atatürk Mah. Fatih Sultan Mehmet Cad. No: 63 PK.34761 Ümraniye / İSTANBUL (3. Kat)

Büro Personeli
Telefon : 0216 443 5600 Dahili: 1386
E-Posta : planproje@umraniye.bel.tr
Web :

Hizmet Süresi : 1 Ay Bütün evraklar eksiksiz teslim edildikten sonra
İkinci Müracaat Yeri
Nihan BODUR / Plan ve Proje Müdürü
Atatürk Mah. Fatih Sultan Mehmet Cad. No: 63 PK.34761 Ümraniye / İstanbul
Telefon : (+90) 216 443 56 00 -1386
E-Posta : nihan.bodur@umraniye.bel.tr
Orkan AĞIRBAŞ / Konuyla İlgili Başkan Yardımcısı
Telefon : (+90) 216 443 56 00
E-Posta : orkan.agirbas@umraniye.bel.tr
T.C. Ümraniye Belediye Başkanlığı -- Copyright 2014 ©beyaz.net, bilisim, network, web uygulamalari